«Մաթեմատիկա» առարկայի ծրագիրը

Մաթեմատիկա
1-3-րդ դասարաններ

Առաջարկություն: Ծրագրի բովանդակության մեջ ներառել թվային ռեբուսներ, լուցկիներով խնդիրներ, փորձեր:

Դիտարկում: Ծրագրում միայն բովանդակային մասն է, նպատակն ու ուսումնական գործիքները: Չի խոսվում ուսումնական միջավայրի, ծրագրային նյութի յուրացման կազմակերպման, ուսումնական նյութի, մեդիափաթեթի օգտագործման մեթոդական նկարագրության, գնահատման համակարգի, ուսումնական ռեսուրսների, դասընթացի կազմակերպման մեթոդական նկարագրության մասին:
Ըստ իս, ծրագիրը թերի է:

4-5-րդ դասարաններ

Առաջարկություն: Ծրագրում ավելացնել փորձեր, լուցկիներով խնդիրներ, մաթեմատիկայի պատմությունը: Լրացուցիչ աշխատանքի համար գնահատել սովորողներին:

Դիտարկում: Ծրագրում նշված չէ՝ նախագծային ի՞նչ աշխատանք է նախատեսված, հետազոտական աշխատանքները ի՞նչ են իրենցից ներկայացնում: Խմբային, նախագծային աշխատանքների մեթոդական նկարագրություններ չկան:

Բանավոր մաթեմատիկա
2-3-րդ դասարաններ

Դիտարկում: Մեթոդական նկարագրություն չկա, միայն նպատակներն են, խնդիրները և բովանդակությունը:

Մաթեմատիկոսի ընտրություն
4-5-րդ դասարաններ

Դիտարկում: Գնահատման մասին ոչինչ գրված չէ:

Փորձագետ` Հերմինե Անտոնյան
Նկարը` Հիմական դպրոցի ենթակայքից

  • Deutsch
  • 日本語
  • Español
  • Հայերեն
  • English
  • Georgian
  • Русский