Մարգարիտ Սարգսյան

«Լրագրություն դասընթացը կրտսեր դպրոցում» /ԴՊԻՐ N: 5/

«Լրագրության և թարգմանության դասընթաց» /ԴՊԻՐ N: 7/ 

«Սովորեցի, երբ սկսեցի սովորեցնել» /ԴՊԻՐ N: 9/

«Նախագծերի մեթոդը սովորեցնում է սովորել» /ԴՊԻՐ N: 9/

«Ուսումնահետազոտական նախագիծ. ինչպե՞ս գնահատենք և արժևորենք այն» /ԴՊԻՐ N: 13/

«Դասավանդողի հաշվետվություն» /ԴՊԻՐ N: 16/

«ՏՀՏ-ն` պոեզիայի ուսումնասիրման գրավիչ և արդյունավետ միջոց» /ԴՊԻՐ N: 26/

Օլիմպիադա. ի՞նչ ենք առաջարկում և ինչո՞ւ… /ԴՊԻՐ N: 39/

Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները /ԴՊԻՐ N: 46/

«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն /ԴՊԻՐ N: 46/

«Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ /ԴՊԻՐ N: 50/

 Քոմենթն ուսումնական կյանքում. ժամանցի ձև՞, գնահատո՞ւմ, թե՞ խոսքի մշակույթ /ԴՊԻՐ N: 52/

Մեթոդիստ: Կամ դասի կազմակերպման այլ ձև /ԴՊԻՐ N: 54/

Դիտարկումներ. ակումբային աշխատանք /ԴՊԻՐ N: 55/

Բլոգ՝ ինքնարտահայտման, ինքնադրսևորման, աշխատանքի և ուսուցման ժամանակակից մեդիա-միջավայր /ԴՊԻՐ N: 56/

Սովորողների նախասիրությունների և օժտվածության զարգացում ակումբներում /ԴՊԻՐ N: 56/

Կրթական միջավայր՝ կրթական դիտարկում՝ քոմենթ /ԴՊԻՐ N: 59/

Ի՞նչ, ինչո՞ւ, ե՞րբ: Ընթերցել, թե՞... /ԴՊԻՐ N: 60/

Ինչո՞ւ մեդիա և ինչո՞ւ այդպես համառորեն... /ԴՊԻՐ N: 61/

 

Թարգմանություն ռուսերենից

Պաուլո Կոելիո Ամանորյա հեքիաթ /ԴՊԻՐ N: 15/

«Քնքշություն» /ԴՊԻՐ N: 23/ 

 

  • Deutsch
  • 日本語
  • Español
  • Հայերեն
  • English
  • Georgian
  • Русский