Երկարացված օրվա խմբի գործունեության կազմակերպում

 21-րդ դարի տեղեկատվական տեխնոլոգիաների զարգացումը, մարդկանց կյանքի ռիթմի արագացումը չէր կարող ուղղակի, աննկատ անցնել ընտանիքի կողքով: Ինֆորմացիայի հեղեղը, աշխատանքի ծավալների մեծացումը բերում է  նաև ժամանակի սղության և զբաղվածության շատացման: Ծնողներն ուղղակի չեն   հասցնում հետևել երեխաների զարգացմանը, աճին, նրա կյանքում առաջացած խնդիրներին,   մինչդեռ ձգտում են, որ երեխաները զարգացած, դաստիարակված, կիրթ լինեն:

Ես ընդամենը մի ամիս է, ինչ աշխատում եմ կրթահամալիրում որպես երկարօրյա խմբի դաստիարակ: Հասկանում եմ, որ դա մեծ ժամանակ չէ փորձ ձեռք բերելու և փորձը ներկայացնելու համար: Կաշխատեմ ներկայացնել իմ մտորումները, որոնք ծնվել են մի ամսվա աշխատանքի արդյունքում:
Նախ  խոսեմ երկարօրյա խմբի դաստիարակի մասին: Նրա գործը մի քիչ ընտանեկան է, որովհետև այն ժամերին, որ երեխան տանը պիտի լինի, անց է կացնում դպրոցում:   Հետևաբար խմբի դաստիարակի աշխատանքը առանձնահատուկ է:    Երկարօրյա խմբի դաստիարակը պիտի լավ հոգեբան լինի, կարողանա սովորողի հետ ապրել, գործել,   ընդունել սովորողին այնպիսին, ինչպիսին կա, ընդունել նրա սխալվելու, սեփական փորձով ապրելու իրավունքը:

Ես ամենից շատ կարևորում եմ սովորողի ինքնուրույնությունը: Սկսած ճաշի սեղանի սպասքադրումից մինչև հագուստ հանել -հագնելը, մեդիահմտությունները զարգացնելուց մինչև անձնային հարաբերությունները կարգավորելը: Դրան շատ նպաստում են խմբային աշխատանքները: Ես խմբի անդամներից մեկն եմ և սովորողների  հետ անում եմ ամեն ինչ՝ դրանով ուղղորդում եմ, հուշում եմ իրենց անելիքները, միաժամանակ սովորողներն ինձ ավելի են վստահում: Խմբում փոխօգնությունը սովորեցնելու և սովորելու լավ միջոց է: Սովորողների գործունեությունը կազմակերպելիս ամեն ինչ անում եմ, որ այդպես լինի:

Երկարօրյա խմբի գործունեությունը սովորաբար դիտվում է որպես դասապատրաստում  և վերջ: Այնինչ, դա բոլորովին էլ այդպես չէ:

Երկարօրյան զարգացնում է երեխային, կազմակերպում ֆիզիկական աճը, նպաստում նրա բազմակողմանի կրթությանը:

Սովորողները և թատրոն են խաղում, երաժշտական, մարզական, ազգային-բակային խաղեր են խաղում, նկարում են, ծեփում,  օտար լեզուներով  երգեր են սովորում: Բոլորը  ինքնարտահայտման, ինքնաիրագործման, ինքնահաստատման հնարավորություն են ստանում:  Հաճախ իրենց գործունեության կազմակերպիչը իրենք են լինում, և ես անպայման նպաստում եմ դրան, խրախուսում: Ոչ միայն մասնակցել  եմ նրանց ուսումնական ճամփորդությանը, այլև փոքր նախագիծ ենք արել:

Բնագիտական աշխատանքեր ենք անում, մասնակցելու ենք նախակրթարանի հայտարարած բույսե պատեր ստեղծելու նախագծին:

Այլ նախագծեր էլ կան: Դրանք կլուսաբանվեն մեր կայքում:

Երկարօրյա խմբի գործունեությունը կարևոր է ոչ միայն ուսումնառության, այլև անձի կայացման համար, սովորողները    ձեռք են բերում կարևորագույն որակներ ներդաշնակ զարգացման համար:

Երբեմն երկարօրյա խմբի գործունեությունը ստորադասվում է բուն ուսումնական գործընթացին:   Այնինչ երկարօրյան իր առանձնահատուկ խնդիրներն ունի, որոնք պակաս կարևոր, հետաքրքիր և ուսումնական չեն:

 

 

 

 

  • Deutsch
  • 日本語
  • Español
  • Հայերեն
  • English
  • Georgian
  • Русский