Jump to Navigation
6 (70)
Մարինե Ամիրջանյան
Դեբատ. մեթոդը «Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագրում
Հասմիկ Ղազարյան
Խճանակարի մեթոդ. «Նեթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիր
Նունե Մովսիսյան
6-րդ դասարանցիների ուսումնական հմտությունների ուսումնասիրություն
Մարգարիտ Սարգսյան
Նախագծային մեթոդ - ինքնարտահայտվելու հնարավորություն
Էստա Սիմոնյան
Изучение английского языка с помощью песен
Մարգարիտ Հարությունյան
Ուսումնական նախագծի ամփոփում
Վահրամ Թոքմաջյան
Ազգայնականության ավարտը, կամ արցախյան էյֆորիան զիջում է
Մարիա Մոնտեսորի
Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում
Պաուլո Կոելիո
Մակտուբ
Քեն Ռոբինզոն
Ինչպե՞ս խուսափենք կրթության մահվան հովտից
Աշոտ Բլեյան
Գնալ չկա…
Կարինե Մացակյան
Դիզայնը, մեդիան և դրանց գործիքը
Search form
Найти
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ