Jump to Navigation
2 (102)
Ղազարյան Հասմիկ
«Շրջիկ գրադարան» նախագիծը դասարանում
Հռիփսիմե Առաքելյան
Առցանց TV-ին ուսուցման գործիք
Էմմա Իսախանյան
Ստուգատեսի համակարգողներն ամփոփում են Հանրակրթական Դիջիթեք 2016-ը
Լիանա Հակոբյան
Ֆլեշմոբը որպես ուսումնական նոր մեդիագործիք
Հասմիկ Թոփչյան
Ուսումնական բլոգը՝ դասագիրք
Տաթև Ստեփանյան
Կաթիլից ծով
Աննա Օհանյան, Նելի Արղության
Թվային միջոցները՝ համագործակցության արդյունավետ միջոց նախակրթարանում
Իվետա Ջանազյան
Հեռավար-առցանց բնագիտություն-հայրենագիտություն
Թամար Ղահրամանյան
Կրթությունը` սովորողի ինքնադրսևորում
Էմանուել Ագջոյան
Ֆլեշմոբը՝ որպես ուսուցման կազմակերպման միջոց
Աշխեն Գրիգորյան
Ուսումնական պարապմունքը վարում են ծնողները
Պյոտր Կապիցա
Ժամանակակից երիտասարդության ստեղծագործական դաստիարակության և կրթության որոշ սկզբունքներ
Այզեկ Ազիմով
Տիեզերք. հարթ Երկրից մինչև քվազար
Այզեկ Ազիմով
Թվեր: Թվաբանությունից մինչև բարձրագույն մաթեմատիկա
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ