Jump to Navigation
6 (154), 2020թ. հունիս
Լիանա Հակոբյան
«Մաթեմատիկա» ամսագրի ծնունդը
Հասմիկ Ղազարյան
Երբ ես եմ կազմում գրականության ծրագրի բովանդակությունը
Ճանաչենք հրաշագործ մեղվին
Թամար Մարիմյան
Մարմնամարզությունը՝ որպես «Իմացումի հրճվանք» ուսումնական ծրագրի ամենագրավիչ բաղկացուցիչ
Արևիկ Ուզունյան
Ընտանեկան նախակրթարանի գարնանային նորամուտը
Լիլիթ Սահակյան
Ընտանեկան-մարզական տարի
Շալվա Ամոնաշվիլի
Ընտանեկան դաստիարակության արվեստը
Լիլիթ Սահակյան
«Արտակարգ» 2020-2021 ուսումնական տարին՝ արտակարգ «Մուտք»-ի ճամբարով
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ