Jump to Navigation
2 (162), 2021թ. փետրվար
Արևիկ Ներսիսյան
Ներկայացումը՝ որպես ճամբարային գործունեության կազմակերպման ձև
Դավիթ Քոչունց
Միջավայր, նորարարություն եւ ստեղծականություն
Նունե Մովսիսյան
Ձևավորող կամ ուսուցանող` կառուցողական գնահատում
Քրիստինե Շահբազյան
«Հյուսիսափայլ»
Տաթև Թամազյան
Ուսուցման գործընթաց, չուշացող գոհունակություն
Լիլիթ Սահակյան
Արտակարգ ստուգատեսի ամփոփում
Աշոտ Բլեյան
Բլեյան հանրային դպրոցը՝ Հայաստանի Հանրապետության բրենդ
Նունե Մովսիսյան
Բլոգավարությունը՝ չերևացող դիտանկյունից
Աշոտ Բլեյան
Չոր թվերի՝ ցուցանիշների լեզուն
Աշոտ Բլեյան
Լինելով պետական, ստեղծված՝ նպատակային, պետականին այլընտրանք լինելու համար...
Շալվա Ամոնաշվիլի
Ինչպես սիրել երեխաներին (Ինքնավերլուծության փորձ)
Փոլ Լոկհարտ
«Մաթեմատիկոսի ողբը»: Ակնարկ դպրոցում մաթեմատիկայի դասավանդման մասին
Գոհար Իսկանդարյան
Սեբաստացի եմ
Վալենտինա Թումանյան
Ես՝ մանկավարժ
Search form
Որոնել
Դպիր TV
Հեռավար-առցանց ուսուցում
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Հեղինակ
Արխիվ
2021
161
Dpir 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (Deutsch)
員
Կլոր սեղան
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
«Դպիրի» facebook էջը
Հաշվիչ