Մարգարիտ Սարգսյան
«Լրագրություն դասընթացը կրտսեր դպրոցում» /ԴՊԻՐ N: 5/
«Լրագրության և թարգմանության դասընթաց» /ԴՊԻՐ N: 7/
«Սովորեցի, երբ սկսեցի սովորեցնել» /ԴՊԻՐ N: 9/
«Նախագծերի մեթոդը սովորեցնում է սովորել» /ԴՊԻՐ N: 9/
«Ուսումնահետազոտական նախագիծ. ինչպե՞ս գնահատենք և արժևորենք այն» /ԴՊԻՐ N: 13/
«Դասավանդողի հաշվետվություն» /ԴՊԻՐ N: 16/
«ՏՀՏ-ն` պոեզիայի ուսումնասիրման գրավիչ և արդյունավետ միջոց» /ԴՊԻՐ N: 26/
Օլիմպիադա. ի՞նչ ենք առաջարկում և ինչո՞ւ… /ԴՊԻՐ N: 39/
Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները /ԴՊԻՐ N: 46/
«Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն /ԴՊԻՐ N: 46/
«Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ /ԴՊԻՐ N: 50/
Քոմենթն ուսումնական կյանքում. ժամանցի ձև՞, գնահատո՞ւմ, թե՞ խոսքի մշակույթ /ԴՊԻՐ N: 52/
Մեթոդիստ: Կամ դասի կազմակերպման այլ ձև /ԴՊԻՐ N: 54/
Դիտարկումներ. ակումբային աշխատանք /ԴՊԻՐ N: 55/
Բլոգ՝ ինքնարտահայտման, ինքնադրսևորման, աշխատանքի և ուսուցման ժամանակակից մեդիա-միջավայր /ԴՊԻՐ N: 56/
Սովորողների նախասիրությունների և օժտվածության զարգացում ակումբներում /ԴՊԻՐ N: 56/
Կրթական միջավայր՝ կրթական դիտարկում՝ քոմենթ /ԴՊԻՐ N: 59/
Ի՞նչ, ինչո՞ւ, ե՞րբ: Ընթերցել, թե՞... /ԴՊԻՐ N: 60/
Ինչո՞ւ մեդիա և ինչո՞ւ այդպես համառորեն... /ԴՊԻՐ N: 61/
Թարգմանություն ռուսերենից
Պաուլո Կոելիո Ամանորյա հեքիաթ /ԴՊԻՐ N: 15/
«Քնքշություն» /ԴՊԻՐ N: 23/
- 2455 reads