Jump to Navigation
2 (174), փետրվար 2022թ.
Մարիետ Սիմոնյան
The live mother tongue through live teaching
Մարիետ Սիմոնյան
Կենդանի մայրենին՝ կենդանի ուսուցմամբ
Կարինե Թևոսյան
Կրթությունը Ֆրանսիայում. այլընտրանքային դպրոցները Ֆրանսիայում դեռևս հետ են մնում
Լիլիթ Սահակյան
Ձմեռային ճամբար. սովորողի ուսումնական այլընտրանք
Թամար Ղահրամանյան
Ձմեռային ազգագրական փառատոն․ ճանաչում ենք Մշո բարբառը
Շուշան Սարդարյան
Ագարակը որպես ուսումնական կենտրոն
Հասմիկ Մաթևոսյան
Ազգային խաղերի ներառումը հանրակրթության մեջ
Յուրա Գանջալյան
Այլընտրանքային կրթությունը Միացյալ Թագավորությունում և ԱՄՆ-ում
Աշոտ Բլեյան, Գևորգ Հակոբյան, Սուսան Մարկոսյան
Կրթության զարգացման պետական ծրագրի նախագծի մասին
Հուրի Աթթարյան
Արեւմտահայերէնը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրին մէջ
Դիմա Զիցեր
Մասնագիտական կողմնորոշում․ cui prodest
Էլյա Գրիգորյան
Ձմեռային մարզական ստուգատեսը «Ջրվեժ» անտառպարկում
Search form
Որոնել
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ