Jump to Navigation
Արձագանք կրթական անցուդարձին
jyurr vui iuhgiugiug ig jh
Մարգարիտ Սարգսյան
თვითგანათლების პროექტები - ინსტრუმენტები საგანმანათლებლო საქმიანობის ეფექტური ორგანიზებისთვის
Մարգարիտ Սարգսյան
Self-education projects are tools for effective organization of educational activities
Մարգարիտ Սարգսյան
Ինքնակրթության նախագծերը՝ ուսումնական գործունեության արդյունավետ կազմակերպման գործիքներ
Մարթա Ասատրյան
Հետազոտական աշխատանքները սովորողների ինքնակրթության նոր հարթակ
Վարդան Կարապետյան
Անվանական մրցանակներ 2022․ «Վանո Սիրադեղյան»
«Աշխարհում ամեն ինչ միանգամից փլուզվում է» Տատյանա Չերնիգովսկայա
Լուսինե Փաշայան
Ուսուցիչների պարտադիր ատեստավորման դասընթացը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում
Տատյանա Չերնիգովսկայա․ «Բոլորի նման» գիտելիքներով մարդիկ ավելորդ կդառնան
Մարիետ Սիմոնյան
Պարտադիր վերապատրաստում: Դիտարկումներ
Մարգարիտ Սարգսյան
ოქტომბრის შეხვედრა შესაძლებლობაა დაიწყოს პედაგოგიური დისკუსიები და წარმოადგინოს წლიური პროექტები
Մարգարիտ Սարգսյան
Հոկտեմբերյան հավաքը՝ մանկավարժական քննարկումներ սկսելու, տարեկան նախագծերը ներկայացնելու հնարավորություն
Նելի Արղության
Ամառային պարտեզ
Հասմիկ Ուզունյան
Արտադրական ուսուցում
Արտադրական, տեխնոլոգիական և բնագիտական ուսուցումը կրթահամալիրում
Մարգարիտ Սարգսյան
განათლება საგანგებო პირობებში
Մարգարիտ Սարգսյան
Education in Emergency Conditions
Մարգարիտ Սարգսյան
არის თუ არა მოსწავლის განათლების უფლება დაცული, დაცული პრაქტიკაში და არა რიტორიკაში?
Մարգարիտ Սարգսյան
Կրթությունը՝ արտակարգ պայմաններում
Աշոտ Բլեյան
ზღაპარიდან ჰალივორივით მიმავალი გზა
Աշոտ Բլեյան
Հեքիաթի Հալիվորի պես ճամփա ցույց տվող
Նունե Այդինյան
ՏՀՏ-ի կիրառումը անգլերենի դասավանդման գործընթացում
Մարգարիտ Սարգսյան
Is the student’s right to education protected? Is it protected in practice? No, it isn’t. It is done only in rhetoric.
Մարգարիտ Սարգսյան
Սովորողի կրթության իրավունքը պաշտպանվա՞ծ է, պաշտպանվո՞ւմ է գործնականում, ոչ՝ հռետորաբանությամբ
Վիկտորյա Հովսեփյան
Կրթության կազմակերպումը տարբեր երկրների գյուղական դպրոցներում
Մարգարիտ Սարգսյան
მუდმივად განახლებული, განვითარებადი პედაგოგიკა. ანგარიში
Մարգարիտ Սարգսյան
Հանրային քննարկումներ, թե՞․․․
Յուրա Գանջալյան
ჩემი აზრი მასწავლებლებისთვის კატეგორიების მინიჭების პროცესზე
Մարգարիտ Սարգսյան
Անընդհատ նորացվող, զարգացող մանկավարժություն․ հաշվետվություն
Սոնա Կարապետյան
Being Independent or Teaching by Living
Յուրա Գանջալյան
Իմ կարծիքը ուսուցիչներին շնորհվող տարակարգերի գործընթացի մասին
Pages
1
2
3
4
5
6
7
հաջորդ ›
վերջինը »
Search form
Որոնել
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ