Jump to Navigation
8 (180), օգոստոս 2022թ..
Մարգարիտ Սարգսյան
არის თუ არა მოსწავლის განათლების უფლება დაცული, დაცული პრაქტიკაში და არა რიტორიკაში?
Լիանա Հակոբյան
Մանկավարժությունն իմ պատկերացմամբ
Մարգարիտ Սարգսյան
Սովորողի կրթության իրավունքը պաշտպանվա՞ծ է, պաշտպանվո՞ւմ է գործնականում, ոչ՝ հռետորաբանությամբ
Վիկտորյա Հովսեփյան
Կրթության կազմակերպումը տարբեր երկրների գյուղական դպրոցներում
Աննա Գանջալյան
Փոքր գյուղական տարրական դպրոցներ Ավստրիայում․ ներուժ և մարտահրավերներ
Աշոտ Բլեյան
Բնապահպանական խնդիրներ. հասարակություն-իշխանություն համագործակցություն
Սիլվա Հարությունյան
Բանավեճը՝ որպես ուսուցման-ուսումնառության արդյունավետ մեթոդ ավագ դպրոցում
Իրինա Ապոյան
Գրավոր և բանավոր փաստարկված քննարկումները՝ որպես անգլերենի հաղորդակցական կարողությունների զարգացման միջոց ավագ դպրոցում
Search form
Որոնել
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ