Նունե Մովսիսյան
Submitted by Admin on птн, 02/08/2013 - 20:40
Գրականության դասագրքի մեր մոդելը` հեղինակի գիրք + լեզվադարան + ձայնադարան + տեսադարան, Դպիր 33
Ամենամսյա հաշվետվությունը` սովորողի գործունեության վիրտուալ ամփոփում, Դպիր 34
Դասի կազմակերպում նոթբուքներով, Դպիր 37
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները , Դպիր 41
Առարկայական մեդիափաթեթ, Դպիր 44
Հայոց լեզվի, գրականության ուսուցման արդյունավետության գնահատում, Դպիր 45
Ավետիք Իսահակյան. մեդիափաթեթ, Դպիր 47
Դիջիթեքյան պատմություն, Դպիր 50
Նոթբուքը և համացանցը ուսումնական պարապմունքում, Դպիր 52
Բլոգի կիրառումը մայրենի լեզվի ուսուցման մեջ, Դպիր 56
Ի՞նչ է տալիս կամ տալու բլոգավարությունը դասավանդողին, Դպիր 61
Թարգմանություն
Բայերն Մյունիչ Չկա մեդիա, չկա կրթություն, Դպիր 37
Պաուլո Կոելիո Աստված հավատում է ինձ, Դպիր 39
- 2428 reads