Jump to Navigation
10 (158), 2020թ. հոկտեմբեր
Շալվա Ամոնաշվիլի
Ինչպես սիրել երեխաներին (Ինքնավերլուծության փորձ)
Լուսինե Փաշայան
Դասվարի օրագրից
Ջոն Հոլթ
Ուսումնառություն՝ առանց ուսուցման
Մարիետ Սիմոնյան
Ուսուցչի օրագրից
Թամար Ղահրամանյան
Երբ նախագիծը դառնում է շարունակական
Սոնա Փափազյան
Քնեցինք 21-րդ դարում և արթնացանք քարի դարում
Ջոն Հոլթ
Լուրջ խաղ
Search form
Найти
Դպիր TV
Հեռավար-առցանց ուսուցում
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Հեղինակ
Արխիվ
2021
161
Dpir 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (Deutsch)
員
Կլոր սեղան
2020-2021 ուստարվա ընդունելություն «Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
«Դպիրի» facebook էջը
Հաշվիչ