Jump to Navigation
4 (176), ապրիլ 2022թ..
Արևիկ Ներսիսյան
Կյա՞նք, թե՞ դպրոց
Մարգարիտ Սարգսյան
Ուսուցչությունը՝ մասնագիտություն, մուտքը դպրոց՝ ուսումնական նախագիծ
Յուրա Գանջալյան
Մայրենիի ինտերֆերենցիայի երևույթն անգլերենի ուսուցման-ուսումնառության ընթացքում
Մարիետ Սիմոնյան
Հեղինակային ծրագրի ուսուցչի ընտրությունը
Աննա Գանջալյան
«Future English – Ապագա անգլերեն» վերապատրաստման ծրագիրը՝ կրթահամալիրի հեղինակային մանկավարժության տարածման յուրահատուկ հարթակ
Դիմա Զիցեր
Մանկավախության մասին
Վարդան Կարապետյան
Կլոր սեղանները՝ ստուգատեսային ուսումնական բաց հարթակներ
Անի Գրիգորյան
Երբ խաղում են 5-6 տարեկանները
Յուրա Գանջալյան
Անգլերեն դասավանդողի ուղեցույց: Լեզվական խաղեր
Արփի Թովմասյան
Մուտք կրթահամալիր. փոքրիկ Արփին` սեբաստացիների հրաշք աշխարհում
Search form
Որոնել
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ