Աշոտ Տիգրանյան
2007-2012 թթ
Հոդվածներ
«Հետազոտող ուսուցիչը սովորողի հետազոտական-ստեղծագործական աշխատանքի կազմակերպիչ»
«Գնահատման գործակցային-չափանիշային համակարգ»
«Հայոց պատմություն համաշխարհային պատմության համատեքստում»
«Գնահատման գործակցային-չափանիշային համակարգի կիրառման իմ տարբերակը»
«Նոր դասագիրք՝ հին արատներով և բարելավման հեռանկարով»
Ոչ ասենք սուիցիդին (ինքնասպանությանը)
«Հայաստանի քաղաքակրթական ինքնությունը քաղաքակրթական բախումների և երկխոսության համատեքստում» (Հայկազ Մարգարյանի համահեղինակությամբ)
«Համակցված առաջադրանքներ» (Դավիթ Մինասյանի համահեղինակությամբ)
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում
12-րդ դասարանում ուսուցման կազմակերպման կարգ
Թարգմանություններ
Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս Ինքս ինձ հետ մենակ
Միխայիլ Կազինիկ Ո՞ւմ կամքով
Մինչև երեքն եմ հաշվում: Երեխաներին արդյոք պատժել գիտե՞ք/
Սեյմուր Բայջան «Չորս ռոմանտիկ պատմվածք»
«Ովքե՞ր են ադրբեջանցիները և ի՞նչ են ուզում մարդկությունից»
«Ովքե՞ր են հայերը և ի՞նչ են ուզում մարդկությունից»
Թամեռլան Թադտաև «Դավաճանը»
Գուրամ Օդիշարիա «Օտարացման մոլորակը»
- 2412 reads