Աշոտ Տիգրանյան

2007-2012 թթ 

Հոդվածներ

 «Հետազոտող ուսուցիչը սովորողի հետազոտական-ստեղծագործական աշխատանքի կազմակերպիչ»

 «Գնահատման գործակցային-չափանիշային համակարգ» 

 «Հայոց պատմություն համաշխարհային պատմության համատեքստում»

 «Գնահատման գործակցային-չափանիշային համակարգի կիրառման իմ տարբերակը»  

 «Նոր դասագիրք՝ հին արատներով և բարելավման հեռանկարով» 

 «Հակաքաղաքացիական կրթություն»

Ոչ ասենք սուիցիդին (ինքնասպանությանը)

 «Հեռավար ուսուցում»

«Հայաստանի քաղաքակրթական ինքնությունը քաղաքակրթական բախումների և երկխոսության համատեքստում»  (Հայկազ Մարգարյանի համահեղինակությամբ)

 Կրթությո˜ւն…աո˜ւ

«Համակցված առաջադրանքներ» (Դավիթ Մինասյանի համահեղինակությամբ)

«Գիտնականը մեր կողքին»

 Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

 12-րդ դասարանում ուսուցման կազմակերպման կարգ

Թարգմանություններ

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս Ինքս ինձ հետ մենակ

Միխայիլ Կազինիկ  Ո՞ւմ կամքով

Մինչև երեքն եմ հաշվում: Երեխաներին արդյոք պատժել գիտե՞ք/

Սեյմուր Բայջան «Չորս ռոմանտիկ պատմվածք»

 «Թիֆլիս. միշտ քիչ է»

 «Ովքե՞ր են ադրբեջանցիները և ի՞նչ են ուզում մարդկությունից» 

«Ովքե՞ր են հայերը և ի՞նչ են ուզում մարդկությունից»

Թամեռլան Թադտաև «Դավաճանը»

 «Խաղաղության ծխամորճը»

Գուրամ Օդիշարիա «Օտարացման մոլորակը»

 

 

 

  • Deutsch
  • 日本語
  • Español
  • Հայերեն
  • English
  • Georgian
  • Русский