Էկոլոգիական կրթության անհրաժեշտությունն ու իրականացումը
Primary tabs
Յուրաքանչյուր պետության կայացման համար առաջին հերթին անհրաժեշտ է կայացած հասարակություն, իսկ հասարակության կայացման լավագույն գործիքը դպրոցն է: Ժամանակակից աշխարհում, երբ օրեցօր մեծանում է հասարակության ներգործությունը շրջակա միջավայրի վրա, այժմ առավել քան արդիական է դառնում հասարակության էկոլոգիական կրթության անհրաժեշտությունը: Ցանկացած բնագավառում գործունեություն ծավալող մարդկանց համար անհրաժեշտ են էկոլոգիական գիտելիքներն ու էկոլոգիական մտածողությունը: Էկոլոգիական մտածողությունը կայացած հասարակության կարևորագույն բնութագրիչներից է:
«Մխիթար Սեբասատացի» կրթահամալիրը, հանդիսանալով հեղինակային մանկավարժության ծրագրերի մշակման և իրականացման կառույց, սկսած նախադրոցական տարիքից իրականացնում է էկոլոգիական կրթություն` հիմք ընդունելով հետևյալ դրույթները`
· Էկոլոգիական կրթության անընդհատությունը
· Մարդասիրությունը
· Գիտականությունը
· Համակարգվածությունը և ամբողջականությունը։
Էկոլոգիական կրթությունը մեծ դեր ունի հանրակրթության մեջ, այն իրականացնում է հետևյալ մանակավարժական ֆունկցիաները`
· Սովորողների գիտակցության մեջ ամբողջացնում է աշխարհի միասնականությունը:
· Հանրակրթության մեջ մեծացնում է մարդասիրության դերը:
· Ամբողջացնում է գիտելիքների համակարգը, որի շնորհիվ տալիս է գիտական կանխատեսում:
· Ընդլայնում է բարեկրթության դերը ուսումնական պրոցեսում:
Էկոկրթության կազմակերպման գործում առանձնահատուկ նշանակություն ունի կրթական միջավայրը: Էկոլոգիական կրթության համար ստեղծվում է համապատասխան միջավայր, ուսուցման՝ սեփական ձեռքերով բարելավված կարևորագույն հանգրվան միջավայրը:
Բոլոր տարիքային խմբերի համար այս առումով կարևորվում է «Կրթական պարտեզ» ծրագիրը: Բույսերի խնամքի համար ջերմոցում ստեղծված են բոլոր պայմանները: Գործունեության ու ուսումնասիրության լավագույն միջավայրը կրթահամալրի պարտեզներն են: ՀՀ Բնապահպանության նախարարության հետ համատեղ իրականացվող «ՀՀ արգելոցները» ծրագիրը ընդլայնում են ուսումնական միջավայրը` ՀՀ մի շարք հատուկ պահպանվող տարածքներ դառում են բաց լաբորատորիա սովորողների համար:
Էկոլոգիական կրթության լիարժեք կիրառումը իրականցվում է ուսումնահայրենագիտական ու էկոլոգիական ճամփորդությունների միջոցով: Ճամփորդությունը հնարավորություն է տալիս ստացած տեսական գիտելիքները կիրառել պրակտիկորեն:
Կրթահամալիրում էկոլոգիական կրթությունը ամբողջանում է ավագ դպրոցների 10-11-րդ դասարաններում «Էկոլոգիա» առարկայի ուսուցմամբ: Որպես առանձին առարկա՝ «Էկոլոգիան» ներառված է միայն «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալրի ուսումնական պլանում: Ավագ դպրոցում «Էկոլոգիա» առարակայի ուսուցումը ամբողջացնում է ստացած գիտելիքները, տալիս նոր հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ և կիրառելի են հասարակություն մուտք գործող մարդուն:
Քանի որ «էկոլոգիան»՝ որպես առանձին դասընթաց, կա միայն «Մխիթար Սեբասատցի» կրթահամալիրի ուսուսմնական պլանում, և բացակայում են հանրակրթական դասագրքերը, ուստի ուսուցման պրոցեսում առանձնահատուկ կարևոր դեր ունի ուսուցչի անհատական բլոգը, որտեղ հավաքվում և խմբագրվում են անհրաժեշտ բոլոր տեքստերը:
Ուսուցման պրոցեսում առանձնահատուկ կարևորություն են ստանում սովորողների անհատական բլոգները, որտեղ, բացի տեքստեր հավաքելուց, տեղ են գտնում սովորողների անհատական աշխատանքները: (Օր 1 2 3)
Էկոկրթության աբողջացումն ու կիրառական նշանակությունը ամփոփվում է կրթահամալրի տոնացույցով նախատեսված հանրակրթական էկոտուրով:
- Բացվել է 3964 անգամ