Բնաձայնություն, երաժշտություն, խաղ
Primary tabs
Նախակրթարանում կարևորվում է երեխայի խոսքի զարգացումը` սկսած 2 տարեկան երեխաների բլբլոցից, այդ իսկ պատճառով սկզբնական շրջանում ամենամեծ ուշադրությունը պետք է դարձնել մանկան արտասանությանը:Արտասանության նախնական ձևը բացականչությունն է: Երեխան բնության, թռչունների և կենդանիների` իրենց իմացած ձայները մեծ հաճույքով է ներկայացնում: Առավոտյան ուրախ մարմնամարզությունը սկսում ենք ծիտիկների ծլվլոցով: Բնաձայնություն , երգ-երաժշտություն , խաղ:
Նոր ընդունված 2 տարեկան երեխաները, երբ լսում են ծիտիկների ծլվլոցը, դադարում են լաց լինել, սկսում են ծիտիկին փնտրել խմբասենյակում: Տեսնես` որտե՞ղ է թաքնվել, իսկ եթե մենք ծիտիկի նման ծլվլանք` ծի˜վ-ծի˜վ-ծի˜վ, տեսնես ծիտիկը կհայտնվի՞: Երեխաները անմիջապես դառնում են ծիտիկներ, վազում են, թռչկոտում և երգում են`ծի˜վ-ծի˜վ, ծի˜վ-ծի˜վ: Հետո երեխաների հետ սկսում ենք պատմել Հ.Թումանյանի «Ծիտը» հեքիաթը:
-Լինում է, չի լինում մի ծիտ: Մի անգամ էս ծտի ոտը փուշ է մտնում:
Տեսնեք՝ փոքրիկ դերասանները ինչպես են դերի մեջ մտնում և բացականչում`ա˜խ, ա˜խ, ա˜խ:
Բացականչությունը, հնչերանգը, երգեցողությունը երեխան զանազան զգացմունքներով է արտահայտում, որոնք հարազատ են իրեն: Նախակրթարանում երգ-երաժշտությունը ձուլվում է գործողություններին:
2-3տարեկան երեխաներն ազատ են և ինքնուրույն: Անհրաժեշտ չէ, որ դաստիարակը հրահանգներ տա` հիմա քնում ենք , նախաճաշում ենք… Նախակրթարանում մեծ ու փոքր չկա: Ես խմբում կարգադրություններ չեմ անում, պարզապես միացնում եմ երաժշտությունը:
Ուրախ մարմնամարզություն- հայկական թմբուկի զարկերի ներքո բոլոր երեխաները հավաքվում են բեմում: Այնուհետև մեր ազգային երգերը երգում ենք և բեմադրում:
«Արև, արև», «Եկեք ծեծենք»
Խնոցի Խնոցի,հարոցի
Ճվիկներ, 1.Ճվիկ,ճվիկ 2.Ճվիկ, ճվիկ3.Ճվիկ, ճվիկ
Խաղիկներ Ծափիկ,ծափիկ
ասերգեր ազգային խաղեր Մամի-մամի, խաղողը հասել է:
Արտասանությունից երգերին անցնելիս էլ պետք է ընտրել այնպիսի երգեր, որ անցումը կտրուկ չլինի; Մանկանը նոր ավանդվող երգերի վերաբերյալ Կոմիտասը գրում է «Եղանակները պետք է կազմվեն առոգանության օրենքներին խիստ հնազանդվելով, այնպես որ երեխան ճանաչի եղանակի հիմնաձայնը, շեշտը, վերջակետը»: Այսինքն` երեխան չպետք է զգա, թե ինչպես արտասանությունը վերածվեց երգի:
Խաղը, հեքիաթը, թատրոնը ոտանավորը, մարզանքը պետք է դիտել որպես երգ –երաժշտության համահունչ միավոր: Բնաձայնություն, երգ, խաղ, գործունեթյուն, գույն, երևակայություն, երաժշտություն. այս ամենը կարող եք տեսնել ամեն օր ստեղծագործող, զագացող նախակրթարանում:
Բնաձայնությունից ինքնուրույնություն
Ջրի ձայնը լսելու ժամանակ երեխաները գնում են լվացվելու: Քնելիս հնչում է օրորոցային երաժշտություն, արթնանալիս` աքաղաղի ձայնը, հաց ուտելիս` ձիուկի ձայնը/ ձի նստել և գնալ հաց ուտելու/:
Զվարճալի է, չէ՞ : Ինչքա˜ն լավ է. բոլորս միասին խաղում ենք, ուրախ է անցնում մեր օրը։
- Բացվել է 3184 անգամ