«Մեկ ամսվա նախագծի» նախագծում, որի ամփոփումը կտեսնենք ամռանը

Հեղինակ: 

Վերնագիրը պահանջում է և պարտավորեցնում  ծավալուն,
երկարատև և անհոգնել աշխատանք:

Տեխնոլոգիա առարկան զարգացնում է մտածելակերպը, օգնում է ստեղծագործել, այն չի սահմանափակում մտքի ազատությունը:
Տեխնոլոգիայի մեջ մտնող  կավագործությունը մեծ ուրախություն և ոգևորություն պատճառեց ինձ և սովորողներին: Տարբեր տարիքային խմբերում դասավանդելիս՝ նախակրթարաններից մինչև հիմնական դպրոց, օգնեց ինձ տեսնել սովորողների մտածելակերպը: Յուրաքանչյուր տարիքային խումբ ունի իր առանձնահատկությունները, հետաքրքրությունները: Սովորողների հետ միասին սկսեցինք ստեղծագործել տարբեր թեմաներով: Մեզ օգնության հասավ ուսումնական օրացույցը, որի միջոցով էլ ունեցանք հետաքրքիր ուսումնական նյութեր:Նույնիսկ ունեցանք մի քանի նախագծեր` Դիջիթեք 2013, թումանյանական օրեր,Ղափամայի  ծես, Զատկի ծես և այլն:
Կավի ստեղծարար հատկություններից ոգևորված՝ որոշեցի ամառային ճամբարի ընթացքում իրականացնել մի նախագիծ, որի շնորհիվ կունենանք հետաքրքիր, դեկորատիվ, յուրօրինակ միջավայր: Իսկ հիմա ներկայացնեմ նախագիծը:
Ամեն ինչ սկսվեց «Դպրոցական շենքի մուտքի ձևավորման նախագծերի մեկնարկ կրթահամալիրի դպրոցներում»  Մայիսյան 8-րդ հավաքի  ծրագրից: Եվ քանի որ Դպրոց-պարտեզում  կավով  աշխատանքը դարձել է  կարողություն, որոշեցինք որպես նյութ օգտագործել կավը: Այդ աշխատանքը հետաքրքիր է նաև նրանով, որ այն դառնալու է մնայուն արժեք: Պատերի գեղարվեստական ձևավորման միտքն առաջացավ առցանց քննարկման շնորհիվ: Քննարկումներից հետո սկսեցինք խճանկար նախագծել, որն իր մեջ կունենա պարզ էլեմենտներ (մինիմալիզմ), հետաքրքիր դինամիկ լուծումներ, գունային ակտիվություն:
Ծրագրի իրականացման համար կարևոր  և պարտադիր է 4-6-րդ դասարանի սովորողների մասնակցությունը:
Խճանկար ստեղծելու հիմնական նպատակներից է նոր նյութի  վերաբերյալ սովորողների  կարողությունները ձևավորելը, քննարկվելիք նյութի մեջ նրանց ներգրավվելը, հետևաբար ակտիվացնել և սովորողների մեջ ձևավորել կարողություններ և հմտություններ ձեռք բերելու ցանկություն, ձգտում:
Քանի որ մեր աշխատանքը լինելու է պատը խճանկարով ձևավորել, ուստի անհրաժեշտ է գործնական աշխատանքի միջոցով հասկանալի դարձնել  սովորողներին խճանկարի ստեղծման տեխնոլոգիան, այսինքն՝ ինչպես է ստեղծվում, ինչ փուլերով է անցնում և վերջապես ինչպես է ամրանում: Խեցու մեծ և փոքր բեկորների օգնությամբ պատը կդառնա դեկորատիվ և հետաքրքիր:
Նկարազարդման այս տարբերակը կօգնի  զարգացնել սովորողների ճաշակը դեկորատիվ արվեստի ուղղությամբ:
Նախագծի ավարտը կամ ամփոփումը կտեսնեք ամռանը, երբ աշխատանքները կավարտվեն: 

Իսկ ինչ է «Խճանկարը»

Խճանկարը կոթողային զարդարվեստի տեսակ է, որը համասեռ կամ տարբեր նյութերի (քար, գունախիճ, խեցի և այլն) մասնիկներից է ստեղծվում ու դառնում պատկեր կամ զարդ: Խճանկարը պատրաստելիս այդ մասնիկները` խճերը, պատկերազարդվող մակերեսին ամրացվում են ցեմենտով, սիլիկոնով: Պատահական չէ, որ դեռևս անտիկ, հին ժամանակներից, խճանկարներով զարդարվել են իշխանական տների պատերը, դղյակների պարիսպները և այլն:

 

Համար: 
Կրթական աստիճան: 
  • Deutsch
  • 日本語
  • Español
  • Հայերեն
  • English
  • Georgian
  • Русский