Հեքիաթի Հալիվորի պես ճամփա ցույց տվող
Primary tabs
Եկեք՝ խնդիրը հասկանանք․․․
ՀՀ անկախությունը առևտրի հանելով՜ Արցախին ոչինչ չեք բերի, հայկական աֆերիստությունն անօգուտ է: Այս մասին 24TV-ի «Հարցազրույց Կարպիս Փաշոյանի հետ» հաղորդման եթերում նշեց Աշոտ Բլեյանը։ՀՀ անկախությունը առևտրի հանելով՜ Արցախին ոչինչ չեք բերի, հայկական աֆերիստությունն անօգուտ է: Այս մասին 24TV-ի «Հարցազրույց Կարպիս Փաշոյանի հետ» հաղորդման եթերում նշեց Աշոտ Բլեյանը։
Աղբյուրը՝ 24news.am
Բլեյանի համոզմամբ, չի կարելի Հայաստանն ու Արցախն իրար հակադրել, նրանք դժվարին ճանապարհը պետք է իրար հետ անցնեն։ Նրա կարծիքով, Արցախում էլ պետք է հասկանան, որ Հայաստանի հաշվին Արցախի համար ինչ-որ բաներ պոկելը ոչ մի լավ տեղ չի տանելու մեզ։ Բլեյանը նաև ավելացրեց, որ ինքը շարունակում է մնալ համակեցության կողմնակից, և մենք պետք է շեշտը դնենք մարդկանց՝ հանուն անկախության պայքարելու պատրաստակամության վրա։
Մանրամասները՝ տեսանյութում։
Զրույցը վարում է Կարպիս Փաշոյանը։
Ակադեմիական քաղաքը հին, բայց լավ գաղափար է․․․
«Առաջին լրատվականում» սեբաստացի շրջանավարտ Գոհար Հայրապետյանի հյուրը Աշոտ Բլեյանն է։
Դպրոցում կա մի առարկա, և դա կյանքն է․․․
Factor տեղեկատվական կենտրոնում զրույց Արամ Աբրահամյանի հետ իրական, կենդանի դպրոցի, ընկերության ստեղծականության, ժամանակի մասին։
Factor TV-ի A-politic հաղորդաշարի հյուրն է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի հիմնադիր տնօրեն Աշոտ Բլեյանը: Նրա կարծիքով՝ դպրոցում պետք է դասավանդվի մեկ առարկա՝ կյանքը: Դա է ստեղծարար ուսուցչի մեկնակետը: Նա իր աշխատանքով պետք է խթանի աշակերտին՝ կյանքում անհրաժեշտ հմտություններ ձեռք բերելու: Այդ աշխատանքը ուսուցիչը պիտի իրականացնի ծնողների հետ միասին:
Այսպիսին է Աշոտ Բլեյանի պատկերացումը ստեղծարար դպրոցի մասին, որը նա հակադրում է սպառողական դպրոցին, որտեղ տիրում է անգիր արած գիտելիքների, գնահատականների, քննությունների, ատեստատների ինքնանպատակ համակարգը:
Կրթությունը ղեկավարող պետական մարմինները, հաղորդման հյուրի կարծիքով, կողմնորոշված են հենց այդպիսի՝ սպառողական, դարն ապրած, ոչ արդիական դպրոցի կարիքների սպասարկման վրա: Դրան է նպաստում այդ կառույցների կողմից կիրառվող հրահանգների և արգելքների մեխանիզմը:
Դպրոցը, ըստ Աշոտ Բլեյանի, պետք է բաց լինի, և համացանցն այսօր դրա հնարավորությունը տալիս է: Ուսուցչին աշխատանքի ընդունելիս կարելի է որոնողական համակարգի միջոցով մանրամասն ծանոթանալ հավակնորդի նախորդ գործունեությանը, նախասիրություններին, մանկավարժության վերաբերյալ մոտեցումներին: Գործող ուսուցիչների դեպքում՝ նույնպես, նրանց դասավանդման ձևերը պետք է մատչելի լինեն հանրությանը, և այդ պարագայում դժվար չի լինի որոշել նրա պիտանելիությունը: Նման համակարգում ստուգումներ, ատեստավորումներ այլևս պետք չեն լինելու:
Աղբյուրը՝ factor.am
Նկարը՝ Աշոտ Բլեյանի ֆեյսբուքյան էջից