Հայաստանի տեսարժան վայրերը` օտար լեզվով

Հայաստանի և Արցախի տեսարժան վայրերի մասին օտարալեզու մեդիափաթեթի ստեղծում

Անցյալ տարի մի քանի նախագծերի հետ միասին 5-րդ դասարանի սովորողների հետ սկսեցինք իրականացնել «Բարձունքի հաղթահարում» նախագիծը՝ հետևելով կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցին: Արդյունքում ստեղծվեցին ուսումնական նյութեր: Այս տարի նույնպես շարունակելու եմ աշխատել այդ ուղղությամբ. նախագիծը կշարունակի արդեն այս տարվա 5-րդ դասարանի սովորողների մի նոր խումբ:

Կրթահամալիրի սովորողները, հայտնի է, ամբողջ տարվա ընթացքում լինում են Հայաստանի տարբեր վայրերում, հետո լուսաբանում են իրենց ճամփորդությունը, պատմում տպավորությունները: Օտար լեզվի ծրագրով ուսուցման նպատակներից մեկն այն է, որ սովորողը կարողանա պատմել այդ ամենը նաև ուսուցանվող օտար լեզվով: Այս ուսումնական նախագիծը սովորաբար համատեղ աշխատանք է ենթադրում, միավորում է մայրենի լեզվի, հայրենագիտության, օտար լեզվի դասավանդողներին:

Նախ՝ սովորողը հայրենագիտության դասավանդողի առաջադրանքով ուսումնասիրում է այդ վայրը: Դրանից հետո մայրենի լեզվի դասավանդողի առաջադրանքով պատմում է իր տեսածը, ներկայացնում իր պատումները: Օտար լեզու առարկայից նա ստանում է առաջադրանք՝ կարդալու տվյալ վայրի մասին նյութեր օտար լեզվով: Աշխատում է օտար լեզվով տեքստի վրա: Կարդում է, թարգմանում, ընդլայնում բառապաշարը: Հաճախ լրացուցիչ և հետաքրքիր տեղեկություն տվյալ վայրի մասին հանդիպում է օտարալեզու աղբյուրներում (կայքեր, գրքեր): Սովորողը թարգմանական աշխատանքներ է կատարում, օգտվում է բառարաններից: Եթե չկա օտարալեզու նյութ, նա օտար լեզվով է թարգմանում եղած հայերեն տեղեկությունը։ Հետո նաև իր տեսածի մասին է հայերեն շարադրելուց հետո պատմում նաև անգլերեն կամ ռուսերեն:

Այսինքն՝ այս նախագծի լեզվական նպատակներն են՝

  • ընդլայնել օտար լեզվի բառապաշարը, յուրացնել լեզվական կառույցներ.
  • ձևավորել և զարգացնել թարգմանական հմտություններ։

Արդյունքում սովորողը ստեղծում է ուսումնական նյութ, որը կարող է ծառայել.

  1. որպես ընթերցման կամ ունկնդրման նյութ՝ օտար լեզվի ուսուցման համար.
  2. ճանաչողական նյութ՝ Հայաստանի տեսարժան վայրերի մասին օտարալեզու ընթերցողների համար։

Օրինակներ 

Բացի այն, որ ներկայացնում է այս տարածքը, այն ուսումնական նյութ է բառապաշարի առումով: Սովորողները օգտագործել են իրենց տարիքի համապատասխան լեզվական պաշարը՝ went, saw, came, ate, made, passed, prօvince, country…

Այս տարվա աշխատանքները նվիրված կլինեն Արցախի, Սյունիքի տեսարժան վայրերին, որտեղ եղել ենք մի խումբ դասավանդողներով և սովորողներով: Որպես աղբյուր կծառայի համացանցը և Բորիս Բարատովի անգլերեն գիրքը՝ Paradize Laid Waste. Նախագծի վրա նախատեսում եմ աշխատել մինչև ուսումնական տարվա վերջը:

Սովորողներն իրենց ստեղծած նյութերով կմասնակցեն կրթահամալիրի  բաց ամենամյա ստուգատեսներին՝ Հանրակրթական Դիջիթեք 2015-ին և  թարգմանական ստուգատեսին:

Համար: 
  • Deutsch
  • 日本語
  • Español
  • Հայերեն
  • English
  • Georgian
  • Русский