Jump to Navigation
8 (84)
Քեն Ռոբինզոն
Երեք պատմություն, մեկ գաղափար
Գոդֆրի Հարդի
Մաթեմատիկոսի արդարացում
Հասմիկ Ղազարյան
Ֆորմա՞լ, թե՞ ոչ ֆորմալ կրթություն
Լև Տոլստոյ
Հայրենասիրությո՞ւն, թե՞ խաղաղություն
Ջոն Դյուի
Ինչպես ենք մտածում. գլուխ 7
Սուսան Մարկոսյան
Թարգմանություն ուսումնական աշխատանք
Ջոն Հոլթ
Մանկական հաջողությունների երաշխիքը
Նունե Մովսիսյան
Առանց տնային աշխատանքի
Մարիետ Սիմոնյան
Սովորողի ուսումնական աշխատանքը դպրոցում, դասարանում և տանը
Մարիետ Սիմոնյան
Թափանցիկ միջավայր. լա՞վ է, թե՞ վատ
Հեդրիկ Սմիթ
«Նոր ռուսները»
Մարգարիտ Սարգսյան
Ես հենց քո նախագիծն եմ․ գտիր ինձ․․․
Արմինե Մնացականյան
Դաշնամուրի ուսուցումը՝ հանրակրթության բաղկացուցիչ
Search form
Որոնել
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ