Jump to Navigation
11 (171), 2021թ. նոյեմբեր
Արևիկ Ներսիսյան
Ուսուցչի պարտադիր վերապատրաստումը` ինքնազարգացման հարթակ
Յուրա Գանջալյան
Ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման հարցաշարեր. արդյո՞ք ճիշտ է ընտրված դրանց ռազմավարությունը
Ազնիվ Մանուկյան
Խաղում ենք մաթեմատիկա
Մուտք մանկավարժություն. մարտահրավերներ
Մարգարիտ Սարգսյան
Ուսումնական աշխատանքի ճկուն կազմակերպումը ժամանակի հրամայականն է
Դիմա Զիցեր
Ընթերցողական մոլուցք
Մարիետ Սիմոնյան
Մի ներկայացման պատմություն
Սովորեցրու քեզ մտածել․ Էդվարդ դը Բոնո
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ