Jump to Navigation
8 (120)
Աշոտ Բլեյան
Ճամփորդությամբ ուսուցում
Աշոտ Բլեյան
Իրապատումի-հրաշապատումի-արտագնայի-ներկայի, ֆիզիկականի-մետաֆիզիկականի արանքում
Դանիել Պենակ
Ինչ-որ բան դառնում ենք: Բայց այդքան էլ չենք փոխվում:
Այզեկ Ազիմով
Թվեր: Թվաբանությունից մինչև բարձրագույն մաթեմատիկա
Յուրա Գանջալյան
Հեռավար ուսուցման կազմակերպումը հանրակրթությունում
Աշոտ Բլեյան
Չհամեմատվես՝ պահանջում է ինձանից իմ ընտրած-հեղինակած մանկավարժական աշխատանքը...
Քեն Ռոբինզոն
Հաջողությանը հասնում ենք համառությամբ
Ջոն Հոլթ
Մանկական անհաջողությունների պատճառները
Նունե Մովսիսյան
Բլոգավարությունը մեզանում կամ հետադարձ հայացք
Պյոտր Կապիցա
Խորհուրդներ առաջին կուրսեցիներին
Մարգարիտ Սարգսյան
Բլոգընթերցող սովորող
Հասմիկ Ղազարյան
Գրականությունը պատուհան է բացում, որ ինքդ քեզ տեսնես
Վահրամ Թոքմաջյան
Անավարտ տարի
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ