Jump to Navigation
2 (126)
Աշոտ Բլեյան
Աշտարակը սկսում ենք ընկալել որպես զարդ Արագածոտնի
Լուսինե Ալեքսանյան
Աշխատանք-ինքնակրթություն
Մարիետ Սիմոնյան
Առանց մարդկային ջերմության ի՞նչ համագործակցություն
Արմինե Գյոնջյան, Լուսինե Պետրոսյան
Հանրակրթական TV-ն երրորդ դասարանում
Կարինե Խառատյան
Հանրակրթական TV-ն երրորդ դասարանում
Նելի Արղության
Զարգացնում ենք զգայարանները՝ խաղալով, երևակայելով և հրճվելով…
Աննա Հայրոյան
Չեմ վախենում ունեցածս բաժանելուց. չէ՞ որ ամեն օր նորն է ստեղծվում
Թամար Ղահրամանյան
«Հարսանիք ագարակում» նախագիծը Քոլեջում
Աշոտ Բլեյան
Կյանքը նման է հեծանիվ վարելուն, հավասարակշռության համար պետք է անընդհատ շարժվեք․․․
Ջորջ Փոյա
Մտավոր աշխատանք
Շալվա Ամոնաշվիլի
Կանտատ. մաքրագործման մասին
Քեն Ռոբինզոն
Մտածողության ճկունություն
Search form
Найти
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ