Jump to Navigation
11 (99)
Յուրա Գանջալյան
Անգլերենի առարկայական ֆլեշմոբի առաջադրանքները
Հասմիկ Ղազարյան
Հանրակրթական ծրագրեր. ինչպես եմ պատկերացնում կրթական բարեփոխումները
Հասմիկ Թոփչյան
Ուսուցումն արդյունավետ է, եթե դրա առարկան մարդու ամեն օրվա մեջ է
Հայկազ Մարգարյան
«Ազգային ավանդական խաղեր» նախագծից
Վահրամ Թոքմաջյան
Կրթության պատը 3. իշխանություն
Այզեկ Ազիմով
Թվեր: Թվաբանությունից մինչև բարձրագույն մաթեմատիկա
Իգոր Առնոլդ
Թվերի ընտրության և թվաբանական խնդիրների կազմության սկզբունքները
Նունե Մովսիսյան
Մեր ամենատոնը` «Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն»
Նորբերտ Վիներ
I. Ռուս իռլանդացին Կանզաս Սիթիում
Ջոն Հոլթ
Մանկական հաջողությունների երաշխիքը
Չկա չարիք առանց բարիքի, կամ ինչպես են տեսախաղերը զարգացնում երեխայի ինտելեկտը
Տաթև Թամազյան
«Իմացումի հրճվանքն» սկսում է նոր միջավայրից
Յուրա Գանջալյան
Գնահատե՞լ, թե՞...
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ