Jump to Navigation
3 (163), 2021թ. մարտ
Իմ սովորողին օգնում եմ սիրել ֆիզիկան
Արևիկ Ներսիսյան
Ներկայացումը՝ որպես ճամբարային գործունեության կազմակերպման ձև
Մարիետ Սիմոնյան
Երբ չափորոշիչները մնում են որպես գեղեցիկ ձևակերպումներ
Մարիետ Սիմոնյան
Հետադարձ հայացք
Շալվա Ամոնաշվիլի
Ինչպես սիրել երեխաներին
Ջոն Դյուի
Տնային պատմություններ
Ուսումնական ճամբար․ համագործակցային նախագծերի հունվար
Ուսումնական ճամբար․ համագործակցային նախագծերի հունվար
Սուսան Մարկոսյան
Բլեյանի դպրոց. պետության, հասարակության, համայնքի, անհատի շահերը համընկնում են
Search form
Որոնել
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ