Jump to Navigation
10 (170), 2021թ. հոկտեմբեր
Գևորգ Հակոբյան
Կամավոր ատեստացիայի մասին
Ռիմա Երեմյան
Ներառականությունը՝ կենսական արվեստ
Նունե Այդինյան
«Դժվար ընտրություն». սովորել կատարելով
Դիմա Զիցեր
Սիրելը հնարավոր չէ դաստիարակել
Թամար Ղահրամանյան
Երբ սկսվում է սեպտեմբերը
Սիրելը հնարավոր չէ դաստիարակել
Նունե Մովսիսյան
Հոգևոր-մշակութային նախագծերը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի բաղկացուցիչ
Յուրա Գանջալյան
Գերմանիայի կրթական դուալ (երկակի) համակարգը, կամ՝ բոլորի՞ն է անհրաժեշտ ավագ դպրոցում սովորելը.
Մարիետ Սիմոնյան
Ի՞նչ էինք ակնկալում, որ չստացանք․․․
Search form
Որոնել
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ