Jump to Navigation
4 (80)
Ջոն Դյուի
Ինչպես ենք մտածում. գլուխ 5
Աշոտ Բլեյան
Ավելի գրավիչ, քան փողոցը, առավել հետևողական, քան աղանդավորական գործիչը
Ջոն Թեյլոր Գատո
Դպրոցական խնդիրների լուծման հնարավոր ուղիներ
Հայկազ Մարգարյան, Սոֆյա Այվազյան
Եղիշե Չարենցի «Մահվան տեսիլ» պոեմի ուսումնասիրումը նախագծային մեթոդով
«Շրջված դասարան». ի՞նչ է սա
Արտակ Զարգարյան
Թուրքիայի քաղաքականությունը Հարավային Կովկասում և Կենտրոնական Ասիայում ԽՍՀՄ փլուզումից հետո
Դանիել Պենակ
Ընթերցողի անօտարելի իրավունքը
Հասմիկ Ղազարյան
Ի պետս քերականության
Իգոր Շառիգին
Արդյո՞ք Երկրաչափությունը պետք է 21–րդ դարի դպրոցին
Պաուլո Կոելիո
Մակտուբ
Լևոն Արամյան
Որտեղի՞ց այն նյութը, որից կազմված ենք
Search form
Найти
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ