Jump to Navigation
4 (116)
Դանիել Պենակ
Ինչ-որ բան դառնալը
Յուրա Գանջալյան
Ուսուցչին հավելավճար տալու ամենաարդար և հաշվարկելի ցուցանիշը սովորողների առաջադիմությո՞ւնն է
Նունե Մովսիսյան
Խաչատուր Աբովյանը և Թիֆլիսը
Էմանուել Ագջոյան
Զանգու՝ մեկ տուտը Սևանի հանդարտ ծովումը, մեկ տուտը՝ Արազի քրքրված ղրաղումը
Նունե Մովսիսյան
Խաչատուր Աբովյանի «Ուղևորություն դեպի Անիի ավերակները» ուղեգրությունը
Մերի Խանջյան
Արտադրական ուսուցում. կարի արտադրության տեխնոլոգիա
Թամար Ղահրամանյան
Չարենցի բառերի աշխարհում
Մարիետ Սիմոնյան
Ինձ կտեսնեք։ Գուցե…
Այզեկ Ազիմով
Թվեր: Թվաբանությունից մինչև բարձրագույն մաթեմատիկա
Քնարիկ Ներսիսյան
Թանգարանը որպես հաղորդակցական համակարգ և ուսումնական գործունեությունը կազմակերպելու հարթակ
Պյոտր Կապիցա
Կրթությունը պիտի ստեղծագործական լինի
Նինա Հովհաննիսյան
Բնական թերապիաները` որպես սովորողի ամբողջական ներառման բաղկացուցիչ
Search form
Найти
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ