Jump to Navigation
5 (129)
Համարի խմբագիրներ՝ Մարիետ Սիմոնյան, Հասմիկ Ղազարյան, Մարինե Ամիրջանյան
Մելինե Սիմոնյան
Կրթահամալիրի ուսումնական ագարակում
Նունե Մովսիսյան
Գործունեության գնահատման համակարգ
Ռիմա Երեմյան
Երկրագործությունը` որպես մանկավարժական հաղթանակ
Աննա Հայրոյան
Մի «խաղալիքի» պատմություն
Սիդոնյա Վիրաբյան
Ճամբարային երկարացված օրվա կազմակերպման իմ փորձը. կրթական պարտեզ
Վարդան Կարապետյան
Հանրակրթական հիմնական ծրագրային ուսուցումից անցում նախագծային ուսուցման
Տաթև Թամազյան
Դասվարական գործունեության երրորդ տարվա ամփոփում
Թամար Ղահրամանյան
Երբ մեկտեղվում են հեղինակային մանկավարժությունն ու մասնագիտական կրթությունը
Քնարիկ Ներսիսյան
Փոխօգնության, փոխուսուցման, փոխվարժանքի, փոխստուգման մեթոդներ
Աննա Մարության
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը՝ Ֆրանկոֆոնիայում
Աշոտ Բլեյան
Հրապարակը քաղաքացու կրթելու, կրթվելու և ինքնակրթվելու այնպիսի դաշտ բացեց, որին կնախանձեր ցանկացած կրթական հաստատություն
Ժաննա Հակոբյան
Мой проект “Мастера своего дела” как мотивированная деятельность на уроке иностранного языка
Search form
Найти
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ