Jump to Navigation
4 (104)
Ջոն Դյուի
Ինչպես ենք մտածում. գլուխ 13
Սամյուել Հանթինգթոն
Քաղաքակրթությունների՞ բախում
Պյոտր Կապիցա
Ինչի՞ համար են հատուկ դպրոցները
Նորբերտ Վիներ
III. Առաջին հիշողություններ
Թամար Ղահրամանյան
Նախագծային ուսուցման շաբաթ՝ արդյունքներ և անելիքներ
Արմինե Գյոնջյան
Հինգ տարեկանների իրական ուսուցո՞ւմ, թե՞ խաղ, որն իրական արդյունքի չի բերելու
Ջոն Հոլթ
Մանկական հաջողությունների երաշխիքը
Հերմինե Անտոնյան
Նախագծից նախագիծ
Մարգարիտ Սարգսյան
Նախագծային ուսուցման շաբաթ Միջին դպրոցում
Վահրամ Թոքմաջյան
Ստրկամտության համախտանիշ
Էմանուել Ագջոյան
Նոր մոտեցում. կամ ընդլայնում ենք շրջակա միջավայրը
Կարեն Խաչատրյան
Չլինել պատի մի աղյուսը
Յուրա Գանջալյան
Պլանշետները նախակրթարանում
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ