Jump to Navigation
1 (149), 2020թ. հունվար
Թամար Մարիմյան
Բջջային հեռախոսը՝ որպես աշխատանքային հիմնական գործիք
Անահիտ Գրիգորյան, Նելի Արղության
Կյանքը կրթական բաց, թափանցիկ, ազատ միջավայրում
Լիլիթ Սահակյան
Ընդհանուր ներառականությունը «Մուտքի» ճամբարում
Թամար Ղահրամանյան
Կրթահամալիրի տարին՝ սեբաստացիական նախաձեռնություններով
Շալվա Ամոնաշվիլի
Ընտանեկան դաստիարակության արվեստը
Նունե Մովսիսյան
Երկարաժամկետ նախագծերը` հեղինակային կրթական ծրագրի ծնունդ
Նունե Մովսիսյան
Բլոգային, նախագծային ուսուցում. ընդհանուր դիտարկումներ
Հասմիկ Ղազարյան
Ճկուն հմտությունները՝ կրթական թիրախ
Search form
Որոնել
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ