Jump to Navigation
4 (92)
Ջանի Ռոդարի
Հեքիաթներ, որ երեք ավարտ ունեն
Թամար Ղահրամանյան
Հավաքից հավաք, ամփոփում են դասավանդողն ու սովորողը
Աշոտ Տիգրանյան
Նախագծային ուսուցում. տեսություն և փորձ
Նարե Ղալամքարյան
Մենք արթնացրել ենք հոգիները, իսկ դո՞ւք
Կարինե Մացակյան
Համակարգչային գրաֆիկան՝ որպես ստեղծագործական ժամանակակից գործիք
Աշոտ Բլեյան
Ինչպե՞ս ենք հաղթահարելու փակ շրջանը
Աշոտ Բլեյան
«Հայ-վրացական» կամուրջները մարդկային հարազատությամբ կամրապնդվեն-ավելի բանուկ-կենսական կդառնան
Աշոտ Բլեյան
Կտրվենք գետնից, նոր թափ ու թեթևություն մեր գործողություններին, մեր ընթացքին…
Իրինա Ապոյան
Թարգմանությունը օտար լեզվի նախագծային ուսուցում
Մարինե Մկրտչյան
Ծրագրային, ազգային երգերի տարածման ճանապարհները
Արմինե Աբրահամյան, Մարգարիտ Սարգսյան
Համագործակցային հոդված-նախագիծ
Մանուշակ Աբրահամյան
Խոսքի մշակումը անընդհատ և հետևողական գործընթաց է
Սոֆյա Այվազյան
Դասավանդողը՝ ուսումնական ծրագրերի հեղինակ
Ինգա Անտոնյան
Քնի կազմակերպումը նախակրթարանում
Search form
Найти
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ