Jump to Navigation
7 (119)
Արմինե Մնացականյան
Դասարան-երգչախումբը երաժշտական հանրակրթության միջավայր և արդյունք
Ղազարյան Հասմիկ
Ուսումնական բլոգով ուսուցում 3-րդ դասարանում
Ջորջ Փոյա
Ենթադրություն և գիտական մեթոդ
Յուրա Գանջալյան
Կրթական համակարգերի ժողովրդավարացում
Քեն Ռոբինզոն
Ձեզ հաջողակ համարո՞ւմ եք
Այզեկ Ազիմով
Թվեր: Թվաբանությունից մինչև բարձրագույն մաթեմատիկա
Տաթև Թամազյան
Դասվարական գործունեության երկրորդ տարվա ամփոփում
Վահրամ Թոքմաջյան
Կույր Տիրանը և երկու լրագրող
Լուսինե Գասպարյան
Ուսումնական օրացույցը` ուսումնական գործընթացի կազմակերպիչ
Գոհար Բալջյան
Բլոգային ուսուցման առավելությունները
Հերմինե Անտոնյան
Անհատական ուսումնական թվային գործիքը՝ ժամանակի հրամայական
Նարինե Բարսեղյան
Խաղերը՝ ուսուցման արդյունավետ միջոց
Search form
Найти
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ