Jump to Navigation
1 (161), 2021թ. հունվար
Նունե Մովսիսյան
Երկարաժամկետ նախագծերը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի բաղկացուցիչ
Արմինե Գյոնջյան
Հակաբացիլ Կոմիտասով - Հազարան հավքի թևերով ՝ ելք ստուգատես
Հաշվետվություն ներառման մասին
Նախասիրություններն ուշադրություն են սիրում
Շալվա Ամոնաշվիլի
Ինչպես սիրել երեխաներին
Ջոն Հոլթ
Ապրելու և աշխատելու տարածքներ
Մարգարիտ Սարգսյան
Ուսումնական ճամբարն ու իմ առաջարկած նախագծերը
Լիլիթ Սահակյան
Արտակարգ ստուգատեսի ամփոփում
Սովորողների գնահատման ծրագիրը (PISA)
Search form
Найти
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ