Jump to Navigation
11 (123)
Աշոտ Բլեյան
Միասի՞ն աշխատելու ժամանակը
Ջոն Հոլթ
Մանկական անհաջողությունների պատճառները
Սամյուել Հանթինգթոն
Ունիվերսա՞լ քաղաքակրթություն. նորարացում և արևմտականացում
Նորբերտ Վիներ
IX. Արդեն ոչ երեխա, բայց ոչ էլ պատանի
Ռինա Շագինյան
Հայ-վրացական հանրակրթական կամուրջները 2018-ի շեմին
Կարինե Բաբուջյան
Պարերգերը հանրակրթական երկրորդ դասարանում
Մարգարիտ Սարգսյան
Կրթական փոխանակում - ուսումնական նախագիծ
Մարիետ Սիմոնյան
Տնային աշխատանք. կամ լավ է, երբ ընտրության հնարավորություն ունես
Էլեն Քոքչյան
Տնային աշխատանքը օգտակար է, թե՞ ոչ
Յուրա Գանջալյան
Սովորողի տնային ուսումնական աշխատանք. այլոց փորձի ուսումնասիրություն
Նելի Արղության
Նախաճաշի կազմակերպումը նախակրթարանում
Մարիետ Սիմոնյան
Ինքնուրույն, պատասխանատու, ոգևորված, ասել է՝ ստեղծական
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ