Jump to Navigation
11 (75)
Ջոն Դյուի
Ինչպես ենք մտածում. գլուխ 1
Արա Աթայան
Ֆիննական հրաշք
Դժվար է աստված լինելը
Քնարիկ Ներսիսյան
«Թատրոնի» նախագծային ուսուցումը
Մարինե Ամիրջանյան
Ուղղակի հիշեք այս հարցերը, դրանք ձեզ կօգնեն
Թամար Մարիմյան
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում և՛ սովորեցնում ենք, և՛ սովորում
Ջոն Դյուի
Իմ մանկավարժական դավանանքը
Վահրամ Թոքմաջյան
Անցյալը հիշեցնում է
Լուսինե Բուշ
Ուսումնական նախագիծ. մոդայիկ բառ, թե՞ կրթական անհրաժեշտություն
Ջոն Թեյլոր Գատո
Դպրոցական փակուղի
Ռինա Շագինյան
Հայ-վրացական հանրակրթական կամուրջներ. չորս տարվա ձեռքբերումը
Էմանուել Ագջոյան
Աշխարհագարական կանխատեսում
Search form
Որոնել
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ