Jump to Navigation
8 (72)
Հասմիկ Ղազարյան
Ինչ ասել է՝ լավ գիրք
Գայանե Առաքելյան
Աշխատանքային ճամբարը՝ կրթության միջոց
Գոհար Բալջյան
Առցանց դասը և ուսումնական ռադիոն՝ մայրենիի ուսուցման բաղկացուցիչներ
Ջոն Դյուի
Իմ մանկավարժական դավանանքը
Մարինա Ստուպնիցկայա
Խմբային նախագծի կազմակերպում
Վահրամ Թոքմաջյան
Տոտալիտարիզմի վերապրուկները Հայաստանի քաղաքական միջավայրում
Պաուլո Կոելիո
Մակտուբ
Մարիա Մոնտեսորի
Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում
Անրի Պուանկարե
Գիտություն և մեթոդ
Արտակ Զարգարյան
Վրաց-աբխազական և վրաց-հարավօսեթական հարաբերությունները 1989-1991 թթ.
Տատյանա Տրոշկինա
Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաները
Մարգարիտ Սարգսյան
Նախագծեր. դասակարգում
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ