Jump to Navigation
Հասմիկ Թոփչյան
Տեխնոլոգ-դիզայներ-կերպարվեստի ուսուցչի բլոգը
Մարիամ Մանասյան
Մայրենիի և մաթեմատիկայի դասընթացների այլընտրանքային կազմակերպում
Գոհար Բալջյան
Հանրային աուդիտն ուսումնական նախագիծ
Նունե Մովսիսյան
Հոգևոր Հայաստան. Ներսես Շնորհալի
Գայանե Թորոսյան
Մեդիահմտություն և մաթեմատիկա
Անահիտ Ավագյան
Բանավոր մաթեմատիկան կրտսեր դպրոցում
Վարդան Կարապետյան
Կլոր սեղանները՝ ստուգատեսային ուսումնական բաց հարթակներ
Շուշան Սարդարյան
Школьная ферма как учебный центр
Կարինե Թևոսյան
Կրթությունը Ֆրանսիայում. այլընտրանքային դպրոցները Ֆրանսիայում դեռևս հետ են մնում
Շուշան Սարդարյան
Ագարակը որպես ուսումնական կենտրոն
Գևորգ Հակոբյան, Լիանա Հակոբյան, Տաթև Սահակյան
2021թ. հունիսի ֆլեշմոբի առաջին մակարդակի երրորդ խնդրի մասին
Հասմիկ Թոփչյան
Երևակայության զարգացումն այլընտրանքի միջոցով
Հասմիկ Թոփչյան
Հավաքից հավաք. մեկ տարի այլընտրանքային մոլորակում…
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ