Jump to Navigation
3 (79)
Ջոն Դյուի
Ինչպես ենք մտածում. գլուխ 4
Լուի դը Բրոյլ
Քվանտների նշանակությունը
Բերտրան Ռասել
Ազատամտությունը և պաշտոնական քարոզչությունը
Գոդֆրի Հարդի
Մաթեմատիկոսի արդարացում
Արտակ Զարգարյան
Մորիս Ջանովիցի քաղաքացիական հանրապետական տեսությունը
Դանիել Պենակ
Ընթերցողի անօտարելի իրավունքը
Բորիս Եսենկին
Ինչպես կարդալ գրքեր
Տաթև Մելքոնյան
Խաղերը կրտսեր տարիքի սովորողների զարգացման գործոն
Նունե Մովսիսյան
Մեդիակրթությունը մեզանում կամ հետադարձ հայացք
Պաուլո Կոելիո
Մակտուբ
Ջոն Թեյլոր Գատո
Դպրոցում ավելի քիչ ժամանակ պետք է անցկացնել, ոչ թե ավելի շատ
Թամար Ղահրամանյան
Մեր մայրենին. Գորիսի բարբառի մի քանի առանձնահատկությունների մասին
Մարգարիտ Սարգսյան
Հ. Միլեր «Խեցգետնի արևադարձ». գիրք, որ ստիպում է կանգ առնել…
Search form
Найти
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ