Jump to Navigation
7 (95)
Ջոն Հոլթ
Սովորեցրեք ձեր սեփականը
Ղազարյան Հասմիկ
Ռոդարին առաջին դասարանում
Յուրա Գանջալյան
Անընդհատ սերտել ու անընդհատ քննությո՞ւն տալ
Վահրամ Թոքմաջյան
Մտածելու հորիզոն
Կարինե Բաբուջյան
Դասարանը՝ տաղավար
Արմինե Մնացականյան
Ստուգատեսային գործունեություն առաջին դասարանից
Տաթև Աբրահամյան
Ռադիո. ուսումնական աշխատանք և ինքնարտահայտման միջոց
Ջոն Հոլթ
Մանկական հաջողությունների երաշխիքը
Դանիել Պենակ
Դարձ
Սվետա Ճաղարյան
Երաժշտություն. լրացուցիչ կրթություն
Կարինե Մամիկոնյան
Ինքնուրույնության հասնելու ճանապարհ
Դիանա Գևորգյան
Երկարացված օրը՝ լրացուցիչ կրթության կազմակերպում
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ