Jump to Navigation
11 (135)
Մայք Էսքյու, Ռոբ Իսթվեյ
Թվաբանություն. և թե ինչպես է այն փոխվել
Նորբերտ Վիներ
XIII. Փիլիսոփա` ի հեճուկս հենց ինձ
Սուսան Մարկոսյան
Նորից նույն թեմայով
Աննա Մարության
Գնահատումը՝ ուսումնական գործընթացի կարևոր տարր
Ջոն Հոլթ
Մանկական անհաջողությունների պատճառները
Շալվա Ամոնաշվիլի
Վարիացիա. բերկրանքով դաստիարակելու մասին
Սոֆյա Այվազյան
Գնահատման այլընտրանք
Աշոտ Բլեյան
Ես ուխտ ունեմ՝ միշտ դեպի լույս․․․
Քեն Ռոբինզոն
Հաջողության ձգտել
Յուրա Գանջալյան
Երբ պատժում ենք սովորողին, պատժում ենք նաև ինքներս մեզ
Մարգարիտ Սարգսյան
Կրթությունն ինքնակարգավորվող համակարգ է
Քեն Ռոբինզոն
Ինչու է դպրոցում պարը նույնքան կարևոր, որքան մաթեմատիկան
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ