Jump to Navigation
9 (121)
Աշոտ Բլեյան
Հետքի վրա ենք ու չենք շեղվի...
Մարգարիտ Սարգսյան
Մուտքի ճամբար. զարգացող ու հեռանկարային նախագիծ
Վահրամ Թոքմաջյան
Սովորողների հետ՝ բանավեճի հետքերով
Մարիետ Սիմոնյան
Գրաբար ենք կարդում
Ջորջ Փոյա
Հայտնագործությա՞ն օրենքներ
Հայկուհի Հովհաննիսյան
Ինչպե՞ս է թանգարանը ներառվում հանրակրթական ծրագրերում
Քեն Ռոբինզոն
Կապ, որ փոխում է կյանքը
Աշոտ Բլեյան
Որ յուրաքանչյուրը առջևից գնա, մի նախագծով ուսումնական մի խմբի առաջնորդի…
Ժաննա Հակոբյան
Обучение в сотрудничестве
Մարիետ Սիմոնյան
Վերելք է, անընդհա՞տ վերելք...
Քնարիկ Ներսիսյան
«Ոչինչը» խաղի պայմանն է ու միջավայրը, և ամեն ինչ՝ «մի հորինվածքում»
Ջոն Հոլթ
Մանկական անհաջողությունների պատճառները
Search form
Найти
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ