Jump to Navigation
8 (96)
Ի՞նչն է մաթեմատիկայի չինական դասերն այդքան լավը դարձնում
Ղազարյան Հասմիկ
Կոմիտասը ընտանիքում, բակում, ամենուր
Արևիկ Բաբայան
«Միասին» նախագիծը՝ որպես համագործակցության արդյունավետ ձև
Հռիփսիմե Առաքելյան
Կրթական փոխանակումը սովորողների ինքնուրույնության, ուսումնական հմտությունների զարգացման դպրոց
Էմանուել Ագջոյան
Քարտեզագրական մեթոդի գործնական կիրառություն
Վահրամ Թոքմաջյան
Կրթության պատը. ընթերցանություն
Այզեկ Ազիմով
Տիեզերք. հարթ Երկրից մինչև քվազար
Նունե Մովսիսյան
Լրացուցիչ կրթություն. ընդհանուր դիտարկումներ
Հասմիկ Ղազարյան
Կրթական բարեփոխում. ինչպես եմ պատկերացնում
Յուրա Գանջալյան
Անգլերենի դասավանդման մասնագիտական փորձառություն
Աշխեն Գրիգորյան
«Աշխատանքային երգեր» նախագիծը երկրորդ դասարանում
Ջոն Հոլթ
Մանկական հաջողությունների երաշխիքը
Աշոտ Բլեյան
Մեր օրացույցում մեր ուսումնական կյանքն է
Իվան Իլլիչ
Կեղծ հանրօգուտ կառույցներ
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ