Jump to Navigation
8 (108)
Ջոն Դյուի
Ինչպես ենք մտածում. գլուխ 14
Սամյուել Հանթինգթոն
Պատմությունը և քաղաքակրթության այսօրը
Վահրամ Թոքմաջյան
Ցեղասպանություն. իրական տերերը
Մարթա Ասատրյան
Ավագ դպրոցում սովորողն ընտրում է...
Էմանուել Ագջոյան
Էկոկրթություն կրտսեր տարիքից
Նորբերտ Վիներ
IV.Քեմբրիջից Քեմբրիջ՝ Նյու Յորքով և Վիեննայով
Մարինե Մկրտչյան
Ուսումնական պարապմունք - համերգ
Աշոտ Բլեյան
Անկեղծ և առանց պաթոսի
Հասմիկ Ղազարյան
Ինքնակրթություն` կրթության իրավունք և անձնական պատասխանատվություն
Թամար Ղահրամանյան
Սովորողի ամառային դպրոց
Յուրա Գանջալյան
Կրեդոն ընդդեմ դոգմայի
Նունե Մովսիսյան
Ինքնակրթությունը որպես ուղիղ ճանապարհ
Քեն Ռոբինզոն
Սեփական առաքելության իրականացում
Մարգարիտ Սարգսյան
Նախագիծը՝ ներառող-ներառական
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ