Jump to Navigation
12 (136)
Շալվա Ամոնաշվիլի
Ընտանեկան դաստիարակության արվեստը
Շալվա Ամոնաշվիլի
Ռեչիտատիվ: Մի՛ վախեցեք բախումներից
Ջոն Հոլթ
Մանկական անհաջողությունների պատճառները
Մարիետ Սիմոնյան
Չոգևորող գործով դժվար է զբաղվել, էլ չեմ ասում՝ արդյունավետ էլ չէ
Մայք Էսքյու, Ռոբ Իսթվեյ
«Լավ, թե վատ» խաղը
Քնարիկ Ներսիսյան
Որտեղից է սկսվում ինքնագնահատականը
Հասմիկ Ղազարյան
Գնահատումը՝ կրթությունը կազմակերպելուն օժանդակող միջոց
Աշոտ Տիգրանյան
Գնահատում հանուն արդարությա՞ն, թե՞ արդար գնահատում
Յուրա Գանջալյան
Սովորողների գիտելիքների և կարողությունների գնահատումը հանրակրթական դպրոցներում
Իրինա Ապոյան
Կրթությունը փոխվում է. գնահատման հերթն է
Աշոտ Բլեյան
Պարսկերենը միջոց է...
Քեն Ռոբինզոն
Կրթության բարեփոխում
Նաիրա Նիկողոսյան
Երբ գնահատվելն ու խրախուսվելը մոռացության են տալիս գնահատանիշը
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ