Jump to Navigation
5 (177), մայիս 2022թ..
Մարգարիտ Հովնանյան
Դասարանական ռադիոն՝ որպես ուսումնական գործընթացի բաղկացուցիչ
Յուրա Գանջալյան
Ամփոփում ենք հեղինակային մանկավարժության հեղինակների մայիսյան 17-րդ ստեղծագործական հավաքը
Աննա Հայրոյան
Ծնողական համայնք. համագործակցություն
Տաթև Սահակյան
Ծեսը՝ ուսումնական գործունեության բաղադրիչ
Մարիամ Մանասյան
Մայրենիի և մաթեմատիկայի դասընթացների այլընտրանքային կազմակերպում
Գոհար Բալջյան
Հանրային աուդիտն ուսումնական նախագիծ
Էլյա Սահակյան
Հայ- վրացական կրթական համակարգի նմանություններն ու տարբերությունները
Սոֆյա Մամյան
Իմ մուտքը կրթահամալիր
Տատյանա Չերնիգովսկայա. «Ինչպես սովորեցնել ուղեղին սովորել»
Մարգարիտ Սարգսյան
Մայիսյան հավաքը՝ հեղինակային կրթական ծրագրի ներկայացման բաց հարթակ
Նունե Մովսիսյան
Հոգևոր Հայաստան. Ներսես Շնորհալի
Սաթեն Քարաջյան
Ինքնաշեն խաղերն ու խաղալիքները 5 տարեկանների զարգացման խմբում
Գոհար Հովհաննիսյան
Արևելքի ջերմոց-լաբորատորիայի նորամուտը
Աչեր Բաստաջյան
Ես սեբաստացի եմ. մուտք կրթահամալիր
Գայանե Թորոսյան
Մեդիահմտություն և մաթեմատիկա
Անահիտ Ավագյան
Բանավոր մաթեմատիկան կրտսեր դպրոցում
Search form
Search
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ