Jump to Navigation
7 (83)
Ջոն Դյուի
Ինչպես ենք մտածում. գլուխ 6
Գրական քննադատությունը՝ որպես ընթերցանության գործընթաց
Ջոն Հոլթ
Մանկական հաջողությունների երաշխիքը
Firestorm 3D CAD ծրագիրը
Ինչպես են տեխնիկական միջոցները փոխում հատուկ կարիքով սովորողների համար կրթությունը
Մարիա Մոնտեսորի
Մարիա Մոնտեսորիի տասնինը պատվիրանները ծնողներին
Բորիս Բիմ-Բադ
Կյանքի խնդիրները՝ որպես կրթության բովանդակություն. «հայելու» սկզբունքը
Աշոտ Բլեյան
Անկեղծ, բաց ու անդավաճան
Մերի Շարոյան
Ուսումնական երեք տարի. էվոլյուցիա
Տիբեթյան դաստիարակության հիմնական կանոնները
Օտար լեզվի ուսուցումը կրտսեր դպրոցում
Քեն Ռոբինզոն
Ինչպես գտնեք այն, ինչի համար ստեղծված եք, և ապրեք սեփական տարերքով
Աշոտ Բլեյան
Միշտ սովորողի հետքերով
Search form
Որոնել
«Դպիրի» facebook էջը
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Արխիվ
2022
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Հեղինակ
Կլոր սեղան
Dpir 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (español)
Dpir (Deutsch)
員
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
Հաշվիչ