Jump to Navigation
4 (140), 2019թ. ապրիլ
Մարթա Ասատրյան
Կրթական փոխանակումները՝ հեղինակային կրթական ցանցի հարթակ
Աշոտ Բլեյան
Հրապարակում մենք ենք՝ մեր ձեռքբերումներով…
Նունե Մովսիսյան
Հայոց լեզուն և գրականությունը 9-րդ դասարանում
Տաթև Մելքոնյան
Ուսումնառությունը կդառնա՞ գրավիչ ու արդյունավետ
Դիանա Նազարյան
Հեղինակային կրթական ծրագրով պարսկերեն
Գևորգ Հակոբյան
Ջուրը չտեսած...
Մարգարիտ Սարգսյան
Հեռավար ուսուցումը՝ 21-րդ դարի կրթության մարտահրավերների դեմ
Իրինա Ապոյան
Օտար լեզվի գործուն, ստեղծական ուսուցում
Հասմիկ Մաթևոսյան
Հունիսյան պլեներ 2019
Մարիետ Սիմոնյան
Ճամփան՝ ո՜ւր, ճամփորդն ուր...
Հասմիկ Ղազարյան
Կրթության նպատակը՝ սեփական արժեքներ
Ջոն Հոլթ
Մանկական անհաջողությունների պատճառները
Ջորջ Փոյա
Պլան և ծրագիր
Նորբերտ Վիներ
Ազատագրում
Search form
Որոնել
Դպիր TV
Հեռավար-առցանց ուսուցում
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Հեղինակ
Արխիվ
2021
161
Dpir 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (Deutsch)
員
Կլոր սեղան
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
«Դպիրի» facebook էջը
Հաշվիչ